Serap_kartal5 ismihanpoyraz_3535 Mustafa Melih Erkan’a gidiyorum çok iyi bir doktor ücret olarak sormadım ama Aralık ilk haftası gidince soracağım.. ilgilenmeleri çok iyi ben çok memnun kaldım
Zeynepcann Ben Hakan sabırlıya gidiyorum çok memnunum hem doktor hem Personel hem hastane olarak. Temmuzda sormuştum doğum fiyatını 8500 demişlerdi ama şuan nedir bilmiyorum