FerdAzra Merhabalar yarın organ taraması için randevum var çok heyecanlıyım 😟 Korkuyorum endişeliyim ya bişi çıkarsa bir sorun diye aşırı tedirginim .. Yaptıranlar tecrübelerini paylaşabilir mi 👌🏻
Mrv1007 FerdAzra benim 30-35 dakika civarında sürdü, tüm organları detaylıca inceliyor tabi anneler olarak o sırada biz yüreğimiz ağzımızda oluyoruz. Doktordan cıkar cıkmaz stresten oluk oluk kustum arabada ben. İnşallah sizin de her şey normaldir 💜
Brfant22 Daha dün yaptırdım evet biraz gergin Bi durum ama pozitif düşünerek ve anın tadını çıkarmaya çalışarak geçirdim süreci. İlk kez yüzünü daha detaylı görebildim mesela çok güzel bir duygu tadını çıkarın