Pinarlina Esramertt takıp edın bebegınızı 2 saat ortalama bı uzanıp kaç hareketı olduğunu sayın ulasabılırsenız doktorunuza ulaşın çok azalma var ise hastaneye gıdın nst yaparlar
Melos1 Esramertt ben ayaktayken genelde uyuyor. Uzanınca hareketleniyor ama azalma normaldir sığmıyolar artık😂 hiç hareket etmezse gidin
Blueedreamssx Esramertt bende 38 haftalığım geceden beri karnım sert ve hareketleri tek tük az yani yarına kadar bekleyeceğim nasıl olacak diye
Nilh20 36.haftadayim hareketleri baya sert kafa bi yerden poppsu bı yerden çıkıyor canımı acıtıyor biraz. Umarım keyfi yerindedir hanımefendinin 🐼🧿
Esramertt Melos1 evham yapıyorum galiba ben ya endişeleniyorum eşim de kızıyor çocuk durmadan hareket mı edecek abartma diye
Melos1 Esramertt valla 2 saat önce dus aldım bi iki kez tekme yedim😂 suanda bendede hareket yok karnıma vuruyorum uyuyor galiba