Merhaba arkadaşlar gece itibari inşallah 34+4 olacağım bugün biraz karnım yumuşamış gibi sertti normal de neden oldu acaba 32 den beri bebeğim doğum pozisyonunda idi daha da mı aşağı gitti acaba oturunca bi rahat oldum artık biraz hareketleri azaldı ama hareket ediyor 35 de kontrole gideceğim bir aksilik yoktur değil mi 🙏