Aysegulaman02 Haftayı geride bırakıyoruz hanımlar şükür bulantı bel ağrısı geride kaldı şimdilik . balayı dedikleri dönemdeyiz 😍 sizler nasılsınız ?
yigitege_annesi Aysegulaman02 gözünüz aydn 💕benım bebede aralık sonunda doğacak benide muthiş bir balayı dönemi bekliyot🤞
Suzanne Bizde 20. Haftayı bitireceğiz artık çok hissediyorum hareketlerini oğlumun, güzel zamanlar 😻🌞
Black-34 28 haftaya kadar rahatsınız kızlar 🤣🤣🤣o haftaya kadar yerde halılar silebildim ay dedim ne güzel 🤣enerjiğim 30 da bi koydu bana Şu an 34+4 😀😀😀bel ağrısı halsizlik huysuzluk herşey mevcut 3. Gebeliğim Genel olarak iyiyim ama şükür