Merhaba.Ben 19 kasımda aşılama tedavisi oldum olduğum günü de sayarsak 10.günümdeyim testime son 6 günüm kaldı.Çok özür dileyerek sormak istiyorum 2 gündür kabızım bazıları o da belirti olabiliyor diyor sizce böyle bişey varmı veya yaşayan varmı 🙈🙈onun haricinde göğüs ağrım ve adet sancısı vardı geçti.Kasıklarmda çok az ağrıyor