Edasel Bebegini izi en cok ne sagdamı soldamı hısısedıyosunuz bide cınsıyet lerı ney benm kız sol da hıssedıyom hep
gldn065807 Edasel 23 haftamıza girdik çok şükür bir tarafta değil geziyo çok hareketli maşallah kızım olucak inşallah
Tazeanne0134 Edasel 14+0 haftalık olduk 2.gebeliğim 22 aylık bi oğlum var ama 2.nin cinsiyeti belli değil ve önemi de yok zaten
gldn065807 Edasel amin canım hepimizin bebisini tatlı çok istiyor canım oğlumda da eksiydi cinsiyetle alakası olabilirmi bilmem