Hcranne Berilbebek doğum gündüz olunca takip eden doktor bakıyormuş. Gece doğum olunca nöbetçi doktor bakıyormuş
Oznurkk 61cvhr benim eşim de polis memuru ama doğumlarda indirim olmuyor dediler 🥺 Ocaktan önce normal doğum 2750 sezaryen 3000-3500 epidural 4000 demişlerdi ama şimdi değişmiştir
Deryasugar Gerçekten tam bir devlet hastanesi.Bende Filiz Hanım’a gidiyorum bakalım memnun kalacakmıyız
Hcranne Muayene ücretlerine zam gelmiş yine. 315 TL olmuş. Doğum ücretleri değişti mi bilgim yok. Doğum ücretleri hakkında bilgi alan varsa yazarsa sevinirim 😊