fyznrilter Hlmkrsln bendede oluyordu cnm ara ara 30. Haftadan sonra. Bazen sağ taraf bazen sol taraf haftalarca çektim, ama kendiliğinden geçti ilaç falan vs kullanmadım. Hem yük biniyor hemde çok yormamiz gerekiyor kendimizi
crazymom00 Offf nasıl ağrıyor hemde son günlerde ağlıcak hale geliyorum 31 hafta bitti benim, kalçama çok vuruyor bu bel ağrısı🥺