6+2 yeni hamileyelim.
Daha önce 2 düşük yaptığım için gebeliğin ilk aylarında kan sulandırıcı kullanıyorum.
Daha önce clexan kullanmıştım, bu gebeliğimde oskapar iğne verdi ama acayip yakıyor ve acıtıyor..
Acaba psikolojik mi bende bu durum yani abartıyormuyum diyorum kendi kendime 😔 kullananlarda nasıl bu durum ?