Bende tam 11. Haftada lekelenme şeklınde oldu biraz fazla ayakta kaldım o gün akşamına arttı 2 gündür dinleniyorum azaldı dr progesteron fitil verdi iğne filan vermedi bebekte sıkıntı yok şükür.birde kan uyusmazlıgı için iğne telasına düştük ki oda ayrı bişey