Kullanan var mı arkadaşlar ama yanlız benim doktor ilacı 2 ye bölüp iç dedi öyle içiyorum 1 kutu bitti sizce yine alayım mı mide bulantılarım ancak geçiyo yoksa ne yiye biliyorum ne yata biliyorum yan etkileride çok fazla kemo terapi gören hastalar içiyomuş anlamdım ya😏