Merhaba bir şey soracağım. 12 haftalık hamıleyim bulantım geçti derken mide yanması-ekşimesi geldi şimdi de. Beslenmeme çok dikkat ediyorum. Bu nasıl geçer özellıkle akşam yemeklerinden sonra oluyor çok rahatsız edici 😔😔😔 doğal bi yöntemi var mıdır? Şimdiden teşekkürler