Annesininmelegi iyi ki yazmışsınız ben kaç arkadaşıma söyledim anlatamadım.Yahu her ihtimale karşın komple soyunup önlüğünü giyip giriyorsun.İnsanın tek derdi çocuğunu kucağına almak olmalı.Sonra yaparsın süsünü çekinirsin cici anı fotoğraflarını. Hastane ortamında zaten oje hiç olmamalı, sonrasında da olmamalı bence.Ben serklaj olmuştum tırnağımın rengine bile bakmışlardı pembe mi morarma var mı diye.
Ağzınıza sağlık.