Piremses0 canım bence kullanmamalısın zaten bende kullandım 34. Hafta bıraktık şuan yine kullanıyorum 20+4 deyiz yine aynı şekilde bırakıcaz doğumdan en az 1 ay önce bırakılıyor erken doğum olma ihtimalinide sayarsak 38 haftadan 1 ay öncesi bırakılmalı nasıl söylemez doktorun doğumda büyük sorun oluşturabilir