Fasulyem2 Gzm23 tansiyon düşüklüğü ve fazla kilo almamak adına az ve sık yemek yiyin diyor doktorlar. Bebeğe bi zararı olmaz bence alman gereken gıdaları alıyorsan eğer
Gzm23 Fasulyem2 tansiyonum düşüyor ama bulantı döneminden sonra yemeklerden soğudum o yüzden yemekle aram yok ama meyve ceviz yoğurt falan yemeye çalışıyorum
Fasulyem2 Gzm23 ayran yap iç bol bol benim tansiyonum düşünce ekmek ayran yiyodum hem bulantıma hem de tansiyonuma iyi geliyordu ☺️ 15. Haftadayım daha yeni azaldı bulantılarım rahatladım. İlk 3 aydan sonra yediklerimiz esas önemli sen kaç haftadasın?
Gzm23 Fasulyem2 Tamam canım içerim 19 haftalık olacağım 00:00 da 😇5.hafta ve 10.hafta arası öldüm kusmaktan şimdi de hevesim yok yemeğe sadece cipsi hala çok seviyorum haftada bir paket yiyorum pizzayı çok severdim artık sevmiyorum
Fasulyem2 Gzm23 bebeğin gelişimi iyiyse sıkıntı yok sen bilirsin vücudunun neye ihtiyacı olduğunu 🥰 Alan sağ salim kucağımıza almamızı nasip etsin inşallah 😍
Gzm23 Fasulyem2 doktor iyi dedi ayırca Amin canım inşallah sende sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın bebeğini 😇🙏🙏🙏
Gzm23 Crnnn7 bende 49 ile hamile kaldım 1 kilo aldım 19 haftalığım bende kilo alamıyorum diye üzülüyorum