Kızlar daha 20+5 im ama bugün anestezi ve doğum videolarına baktım ama böyle açık açık değil.
Açıkçası hepsi beni korkuttu Spinal beldeki iğneden korktum ya sürekli ağrı olursa
Genel anestezi tam uyutuyorlar ya uyanmazsam
Normal doğumdan da korkuyorum ne yapacam ben ya
Biliyorum bunları bi tek ben yaşamayacağım ama ruhsal olarak çok güçlü bi yapım yok.
En kolayı sizin için hangisi oldu.
Açıkçası beni en çok korkutan yaşadığım şehirdeki hastajanelere ve doktorlara güvenmiyorum özele de gidecek gücümz yok. Çok korktum ya ne yapacam ben bu çocuk bi şekilde çıkacak lütfen beni yadırgamayın 😔😔