Emine123kuzu bnm hep hep hep negatifti, 2 ay hergün denedim , şuan 9 haftalık gebeyim şükür , asla itimadım yok , ilk set bozuk heralde diye düşünüp yeniden aldım sonuç aynı negatif .. insanı tedirğin eden para tuzağı… hamile olduğum hafta bile negatifti:) tanesi 50 lira .. sakın kafana takma, ben sinirden ağladığımı bilirim … 3. Ay hamileydim .. sırf yazdıgını gördüm ve üye oldum birinin daha canı sıkılmasın dedim … korunmasız ilişkiden bir ay sonra adetinin bitiminden bir haftaya yakın bi sürede akıntın olur onu takip et akıntı doğurganlık dönemi demek