Merhabalar. Bugün 38+1 gün doldu. Neredeyse 2-3 aydır hep uykularım bölük bölüktü. Ve sabahın köründe ayaklanıyordum. 2 gündür 09.30-10.30 arası uyanıyorum. Şoktayım 😅 Akşam da hemen uykum geliyor. Doğuma yakın böyle mi oluyordu? Bu 2. hamileliğim ama tamamen unutmuşum.