Rahime_47 tek hayrlısıyla olsunda gezmede geride kalsın di mi:)
Ben tren yolculuğu yapmıştım 5, 6 aylık vardı,o yolculuğu unutamıyorum, kasık ağrısını.
Benim karın ağrısı değilde hani hissederiz ya geldi gelecek kanama diye rahime baskı, alt kasıklarda ki hareket öyle.