Esradiyorkii Akşamları yoğun bir bulantım var sabah pek bişi yok ama akşama doğru aşırı artıyor benim gibi olan varmı hala su yemek yok hayatımda aşırı mutsuzum
Sibelslck Esradiyorkii aynı bende sizin durumunuzdayim 14+2 benim de ilac icmedigim gun heleki kabus oluyor
ozgese-s 22.haftama kadar çok yoğun geçti bulantılar ilaçlarda fayda etmedi serum taktırmadan düzelmiyordum 26..haftadayım midem son 2 haftadır daha iyi canım ☺️