Arkadaşlar İlk gebeliğim. Dua eder misin salı günü sabah sezaryan doğumum olacak inşallah 🤲🏻🌸38 haftaligim.
Acaba hastaneye gidildiğinden itibaren nasıl bir aşama gerçekleşiyor ne yapılıyor . Şimdiden teşekkürler 🙏 hepimiz sağlıcakla kucağımiza alırız inşallah yavrularımızı