Merhaba sizlere bir sorum olacak. Benim adetin 17. günü ovülasyon testinde yumurtlamayı göreli 14 gün oldu. Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim ve devamında yapışıklık için histeroskopi oldum. Tarihlerim değişti biraz, bir uygulamaya göre adetim 2 gün gecikti, diğerinde yarına bekleniyor. Ben bugün hamilelik testi yaptım, negatif çıktı. Eğer bir gebelik olsaydı ovülasyon testindeki yumurtlamadan 14 gün sonra çıkar mıydı?