Mervenurns qencannee canım ben 2.aydan itibaren biooil kullanıyorum. Sabahları ve gece yatarken kullandım. Bunun yanında Halis zeytinyağını vücut kremimin içine yarıyarıya doldurdum bunu da aklıma geldikçe gün içinde evdeysem sürüyorum 39un ortasındayım su an hiç çatlağım oluşmadı umarımda oluşmaz 😂 Biraz yapıyla da alakalı
userbame Lierac kullanıyorum.Hindistan cevizi yağı,kantaron yağı, nemlendirici krem hepsi masamda durur elime hangisi gelirse sürerim.Bir de içerden de nemlendirmek lazım.Yeterince su içiyor musunuz? Su çok önemli
Mrvnrdlkc Lierac markasının çatlak yağı var düzenli ama gerçekten düzenli uygularsan faydasını görürsün
userbame 33 haftadayım daha doğurmadım bakalım belki son zamanlarda bende de olur.Doğumdan sonra da kullanmak gerekiyormuş.Olan çatlaklara çözüm yok sanırım görüntüyü hafifletebilirsin.Doğum yaptıysanız At kılı fırçası ile kan dolaşımı sağlayabilirsiniz,G5 cihazı da işe yarayabilir.
qencannee Mervenurns kız zaten hamilelikde belli olmuyorki benim belli olmadı yani bı doğurdum goguslerde çatlak oldu ☺️
Mrvnrdlkc qencannee 2 doğum sıfır çatlak ☺️Ama ben hep hamilelik boyunca lierac kullandım ve doğum sonrası kullanmaya devam ettim. İlk hamileliğimde kortizonlu ilaç kullandığım için 28 kilo almıştım 5 ayda verdim kilomu o kadar hızlı kilo alıp vermeye çatlamadım çok şükür ☺️☺️