Merveebuluttt Aranızda erken doğum yapıp tekrar hamilr klana varmı 19 haftalikken erken doğumla bebegimi kaybettim 2.5 ay geçti doktorumun hamile kalmada sorun yok demesiyle tekrar hamileyim ama çok korkuyorum
Rumeysa_59 Merveebuluttt bende erken doğum yaptım 32 haftalık oğlum yaşıyor ama aynı korkular bendede oldu çünkü oğlum sereblalpalsi hastası ama şuan tekrar hamileyim 9+4 🥰 korkma canım bir kere oldu diye tekrar aynı şeyleri yaşayacağız diye bir şey yok Allah büyük 🥰 sağlıkla al evladını inşaAllah
Merveebuluttt QueenMommy sebebi yok diyo doktorlar çok stresli ağlamalı bi hamilelik geçirdim ben ona bağlıyorum