itsagirl2022 Bebeğimde gelişim geriliği olduğu için erken alınacak gibi görünüyor. Küvözde kalacağı için sütümü sağabileceğim elektrikli pompa tavsiyeleriniz var mı? İşlevsel olan ve çok pahalı olmayan
SelinYakgul itsagirl2022 bilgim yok canım bende arayış içindeyim. Ama bugün bi arkadaş post açmıştı ‘ diamond mama göğüs pompası ‘ kendisi kullanmış çok memnun kaldığını belirtmişti. Bende ismini not aldım kenara araştırmak İçin. İstersen sende bir bak 🌸🍀 geçmiş olsun ♥️🧿 sağlıklı sıhhatli yavrunuzla evinize geçin inşallah 🙏
bebegimizibekliyoruz1 itsagirl2022 lansinoh alıcam ben baya araştırdım ama en verimi hastane süt sağım makinası veriyor diyorlar isterseniz hastaneden bi süreliğine kiralayın sütünüz geldikçe lansinoh geçersiniz
Haticebt itsagirl2022 en iyisi hastane tipi kiralamak… ben avent kullanıyorum kesinlikle almalısınız diyemem malesef…
Esmakorkmaz itsagirl2022 Canım bunu kullandım bebeğim küvezdeyken. 300-400₺ falan fiyatı. Çekişi bebek emişine benzediği için hem güzel boşaltıyor göğüsü hem süt artırıyor böylelikle. Hem de acıtmıyor
itsagirl2022 SelinYakgul sağol güzel duaların için cnm. Diğer arkadaşlar yazmış hastaneden kiralanıyormuş onu bi soracağım
itsagirl2022 bebegimizibekliyoruz1 hastaneden kiralandığını bilmiyordum cnm tmm onu bi sorarım hastaneye iyi olur. Zaten normalde kullanmıyorum pompa direkt emziriyorum sık sık. Küvözde kalırsa diye bakıyordum
Busrakose Bende 34+2de doğum yaptım hastanedeki kullanmıştım o akşam sonra eve gelince wee baby almıştım onu kullanıyorum hala çok memnunum
itsagirl2022 Haticebt Haticebt teşekkürler cnm hastaneden sorarım. Aventin manueli var ben de ama hiç memnun kalmamıştım ilk çocuğumda kullanırken