Tubahalil Kızlar ben 12 sene sonra tüp bebekle 5+6 hamileyim keseyi gördük çok şükür kalp atışını duyacağız inşallah ayın 4 ünde çok stresli ve güzel bekleyişler haydi sohbet edelim biraz🌼
Deletedmom15262 Tubahalil 🧿🧿🧿🧿MAŞALLAH RABBİM SAĞLIKLA Kucağına almayı nasip etsin insallah canım nerde oldunuz tedavi?
mhtpmhtp Tubahalil hayırlı olsun canım Rabbim hayırla kucağına almayı nasip etsin inşallah🤲 Bende tüp bebekle hamile kaldım suan 28 haftalık olduk🐣🐣
Kucukmucize Tubahalil hayırlı olsun canım Allah sağ Salim kucağınıza almayı nasip etsin.Bende tüp bebekle kızımı yeni kucağıma aldım 🙏
Miniktosbaa Tubahalil ben de tüp bebek le gebeyim 9+1 haftalık olduk zorluk gitti sonu güzel olacak inşallah 🙏🏻
Tubahalil Deletedmom15262 Deletedmom15262 aminn canım antalyada yim ben burda özel muaynehanede benim doktorum sen
Tubahalil mhtpmhtp maşallah sen baya öndesin bizde geliriz inşallah oralara kaç yıllık beklemenin sonucu canim🌼
mhtpmhtp Tubahalil inşallah canım ben hep burda okuyordum ilk haftalarımda diyordum bende 29 30. Haftalarımı görecekmiyi m zaman çok hızlı geçti sanki çok şükür bugünlere geldik ☺️Seninde inşallah haftaların çabucak geçer😌😌 7 yıl sonra 🤗
Kucukmucize Tubahalil amin canım cümlemizinkini 🙏hep dua ediyorum canım allahım herkese nasip etsin Sormak istediğin birşey varsa bildiğim birşey ise cevaplarım canım haberin olsun
Tubahalil Miniktosbaa inşallah canım gerçekten çok zorlu hem heycan hem korku hem sevinç hepsi bir arada rabbim sağlıkla kucagimiza almayi nasip etsin insallah
sessizizleyici Miniktosbaa bende tüp bebekle hamile kaldım son adete göre 9+5 deyiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Sevdenurr96 Tubahalil 7+3 olduk bizde çok şükür kalp atışını da duydum inşallah sağlıkla kucağımıza alırız 🥰
Tubahalil Sevdenurr96 maşallah allahım kucagimiza hayırlısıyla almayı nasip etsin bende kalp atışını bi duysam hala inanamiyorum hamile olduguma☺
Sevdenurr96 Tubahalil Ya o kadar güzel bı his ki minicik şey gümbür gümbür atiyor ben hala inanamıyorum sürekli ultrason fotoğrafina bakıyorum 🥰
Bitterimmm Haftadan selamlar 🐣 keseyi görmüştük kalp atışına cuma günü gideceğiz inşallah güzel sonuçlar alırız 🙏 bebişlerimizi saglıkla hayırla kucağımıza almak nasip olur
Tubahalil Bitterimmm aminn canım insallah benim de cumartesi kalp atışına gidicez inşallah duyarız miniklerimizin kalbini❤🌼
Kele-bekler1 Merhaba sizde bahcecide tedavi olmustunuz sanırım ben öyle hatırlıyorum 🙏🏻 Hayırlı uğurlu olsun canım benimm simdiden❤️ Bitterimmm
Beyzanurecer Tubahalil ben de tüp bebek ile hamile kaldım ikizlere ilk denemede. 17. Haftaya giriyoruz. Elhamdülillah🥰
Tubahalil Beyzanurecer çok şükür canım gözün aydın maşallah bizde ikiz istedik ama rabbim tek nasip etti❤
Beyzanurecer Tubahalil her şey nasip 🥰 Bana iki tane transfer yaptı doktorum aslında yaşımda küçük prosedüre göre ama doktorumuz başarı şansı için hastalarına iyilik yapıyor. ikisi de beşinci gün embriyosuydu. Kanamam da oldu ben hep tek bekledim ama 6. Haftada ikiz kesesi gördük😍
Tubahalil Beyzanurecer aynen canım.nasip sağlıkla doğsunlar inşallah benim yaşımda 29 bize de çift 5. Gun transferi yapıldı ilk deneme şükür tuttu🌼
Tubahalil Sevdenurr96 daha ben o sesi duyamadım ama kesenin fotoğrafına bile bakıp duruyorum😊çok şükür mucizelerimizi veren rabbime hayırlısıyla kucagimiza alırız insallah