Merveakdag Kızlar şuan 36+3 üm gün içinde düzensiz kasılma ve sancılarım oluyor doktor 27 ağustosta sezeryana alıcakmış 39+1 olucam kızımı başka bi doktor 38+1 de almıştı araya bayram girdiği için endişeliyim sağlık ocağındaki ebe riskli bi tarih vermiş dedi bu konuda bilgisi olan var mı
Hatunnn Merveakdag 40 hafta icinde seseryan olmasi cok daha iyi bence, riskten kasttettigi neydi acaba sonucta normal doguma alinirken bile sezeryana donup ameliyta alinabiliyor bence doktorunuza guvenin
Merveakdag Hatunnn valla bende anlamadım doktorum iyi ama işte ebe muayne ettikten sonra foğum kanalına çok güzel yerleşmiş falan dedi tarihi söyleyince kafamı karıştırdı
Hatunnn Merveakdag yani 2 hafta normal bi sure bugun yerlesip iki gun icinde dogmasi olmuyor genelde ilk hamileliklerde ozellikle bi kasilma sanci filan olursa zaten gidersiniz doktorunuza yine sezeryana alir dogum baslamis olursa zaten