minik4550 el sisini evde kullanan oldumu hic terasında yapmak istiyordum fakat rüzgar uçurur diye vazgeçtim evde yapan varmi acaba 😅
minik4550 Aag06 el sisleri varya hani önce normal Duman çıkıyor sonra cinsiyete gire renkli Duman çıkıyor
Aag06 minik4550 haaa evet anladim simdi terasta yap bence nolur nolmaz ucsada renk gozukur ya en azindan