Sema35_-nazli21 Reglimden 5 gün geçti hala hasta olmadım 1 gün kala ve 3.günde test yaptım ama negatif ne yapmam lazım
2melekannesi_ Sema35_-nazli21 adetleriniz düzenli midir normalde? Beklemeniz lazım zor olsa da başka yapacak bişey yok