17 haftalık oldum ama hamileliğim ilk başından bu zamana kadar koku alamıyorum tuhaf bir şekilde , çok ağır bir koku olmadığı sürece . Son 2-3 gündürde yanık kokusu alıyorum nasıl desem soba yakarsın kömür odun kokusu gelir ya öyle bir koku almaya başladım normal mi ?