Espbulut Hanımlar benim adet sancısının biraz daha fazlası sancılarım oluyor günde 4-5 defa ve en az 5 dakika sürüyor geçen hafta hastaneye gittim sancım çıkmadı. Sizler de durumlar nasıl , dün gece sancıyla uyandım ama ne nişan var ne başka bir belirti herkesin bu kadar sancısı oluyor mu merak ediyorum 🤦♀️
DidemDzltaDinel Espbulut Bugün 38+1 im sancım hiç olmuyor, bebeğin bası epey aşağı inmiş dedi doktor, suyumda sınırdaymış. Ağrım sadece çok yürüdüğümde karnımın alt kısmında oluyor. Zaten pelvis kemiğim darmış sezaryen olacak benim 😢
Edirefp Espbulut oluyor canım özellikle geceleri kasılmada çok oluyor. Nst de hiç bişey çıkmıyor ama 🤔🤔🤔🤔🤔
HZK 38+6 da ağrıyla uyandım kasıklarım ağrıyordu ayağa kalktığımda su geldi hastaneye gittim ağrım çıktı ama açılma falan yoktu gelen su sızıntı dedi hâla bekliyorum
Espbulut HZK bende uykudan uyanıcak derece sancılandım ama başka hiçbir belirti Yok böyle kuru kuru bekliyorum bakalım ne zaman gelicek sancılar beni bayağı zorluyor 😭😭😭
HZK Espbulut Benimde arada oluyo sana tavsiyem ağrın olunca hemen gitme hastaneye evde çek ağrını iyice Çoğalana kadar
HZK Espbulut iç çamaşırımı ısladı sadece arada öyle sızıntı olabilirmiş öyle söyledi doktorum diğer su bacaklarına kadar inermiş anlarsın zaten onu
aryaniris ben de 38+1 im bugün🤰🏻 gece arada adet sancisi gibi oluyo sonraki gece kasilma oluyo adet sancisi olmuyo aksamlari vajinada batma hissi oluyo akinti zaten var ama o kadar... bekliyorum 🙏
Espbulut aryaniris herkesin böyle ağrısı oluyor mu acaba , bazıları çok rahat geçiriyor son zamanlarda daha enerjik olduklarını söylüyorlar benim tam tersi ağrılı bir adet sancısı çeker gibi kıvranıyorum , inşallah 40 a kadar bekletmez bebişlerimiz 😍
Espbulut DidemDzltaDinel benimde son muayene de başı epey aşağıda dedi sancılar da bu denli olunca geçen hafta gittik ama sancılar bi 30’a çıktı bi 0’a kadar indi eve gönderdiler artarak devam ediyor sancılarım bakalım normal istiyorum Doğum sırasında çatı muayenesi yapıyorlar benim gittiğim hastanede. Size de şimdiden geçmiş olsun hayırlı doğumlar Allah bağışlasın evlatlarımızı ❤️
Espbulut [bilinmeyen] tabiki öyle ama inanın ne gece sıcaklarına ne de o sancılara dayanacak halim kalmadı hem sancı oluyor hem bebek sertleşiyor nefes bile alamıyorum öyle olunca 😭 Allah bağışlasın evladınızı size de ❤️
Espbulut [bilinmeyen] çok çok geçmiş olsun annelik ne kadar kutsal bir şey çektiğiniz tüm ağrılar ne kadar zordur tahmin edebiliyorum 🙏 Allah bol şifa ve sağlık versin tez vakitte 🙏