Ribboun Bsrkya Merhaba bizim ilk çocuğumuz park yatak aldık 3,4 yaşlarına kadar yatar, Sonradan oda yaparız dedik. Sonra Allah nasip ederde 2. Çocuğumuz olursa oda kullanır dedik. 3,4 yılda rahat yatsın diye araştırdık biraz bu yatağı aldık biz :) https://www.isbiryatak.com/baby-bed-mavi
moms2301 https://app.hps.im/d7ct/13510747 Biz bunu aldık çünkü ; tamamen ortopedik ve bir tarafı sert yeni doğan için bir tarafıda daha yumuşak sonrası için .Kılıfı yıkanıyor .Yataş olmasına rağmen fiyatıda çok uygun