Zezemeze Arkadaşlar ben 38+6 haftalık hamileyim. 19 aylık bir kızım var aşırı derecede zorlanıyorum artık. Bir an önce doğurmak istiyorum çok sinirliyim bunaldım. Siz ne alemdesiniz var mı bir öneriniz?
Helpmee Zezemeze 34 haftalığım birinci sınıfa giden çocuğum ve üç yaşında yaşında bir çocuğum daha var birde beni düşünün Her sabah 7 de kalkıp beslenme hazırlıyorum okuma yazmayla uğraşıyorz diğeri tuvaleti bıraktı onun kakasıyla çişiyle uğraşıyorum 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ Ama Allaha şükür sağlığımız yerinde olsun bnlar gelip geçici
Nihanus Zezemeze benimde oğlum 19 aylık 25 haftalıkta hamileyim bir yandanda çalışıyorum ev resmen ahır gibi oğlumda asla uyumayan düz duvara tırmanan bir çocuk varolsun.
fatma1941 Zezemeze Sizinle aynı durumdayım 38+2deyim ve 20aylık bir kızım var bir an önce doğum olsun istiyorum gün içinde kızım çok yoruyor maalesef ee birde 2yas sendromu filan
Fundacanik Zezemeze 36+3 haftalık hamileyim 2.5 yasinda hareketli yaramaz bir kizim var gercekten zor oluyor bezi tergedi şükür ama tuvalete götür getir bazen zor oluyor Ama Allaha şükür tek derdimiz bu olsun Rabbim başka dertler vermesin 2. Sezeryan olcak Rabbim herkesin bebegini sağ sağlim kucaklamayi nasip etsin.😊
Mihriballim Benimde 4.5 yaşında çok hareketli bı kızım var Allah yardım etsin gerçekten çok zor ikinci gebelik resmen eziyet gibi geçiyor yakında yardım edecek birileri varsa gelip ilgilensinler ben son aylarda kayınvalideme yüklenmeyi düşünüyorum 😀