Kızlar merhaba 27+1 günlük hamileyim bebeğimin hıçkırığını hep kasığımda yani aşağıda hissediyorum bu baş aşağı döndüğünü mü gösterir? Sizin bebişler hıçkırdığında nerde hissedıyordunuz ve pozisyonu neydı? Erken doğum riskimden ötürü baş aşağı dönsün istemıyorum o yüzden sordum