Bsramne aynen çünkü benim ilk doktoruma gittiğim bebeğin haftasıyla o gün kanama ile gittiğim doktorun ölçümü arasında 1 hafta oynuyordu bende endişeli doktora sordum neden işte kendi doktorumda bu kadardı küçülüyorum diye oda makinadan makinaya fark gösterir dedi yani tüp bebek merkezi makinası en üstün teknoloji olduğunu düşünürsek kesemi daha gerçekçi ölçtü ama acildeki daha minimal ölçü o yüzden sıkıntı yapma ve yat ilaçlarını aksatma birde bol su iç ilk kanamam olduğunda doktorum bana birden 1,5 şitre suyu iç toksit varsa o atılıyordur demişti suyu sakın aksatma