zeyneplikoglu7 Arkadaşlar 8+2 haftalık hamileyim ve belim çok ağrıyor sanki belim çıkmış gibi hissediyorum dümdüz yatıyorum ne sağa dönebiliyorum ne sola eşim yardım ediyor ayak ağrısı da aynı sekilde bu durumu yaşayan var mı