Songulcuk27 bebiş yerleştikçe agrır canım sıkıntı etme her hamile annişlerin başına gelir onun için koltuğa oturduğunda felan beline yumuşak yastık koy düz yere yatma beline yastık koy o zaman agrıların azalıyor genişliycek o yüzden belinin ağrıması çok normal benim de öyle çok agrıyır