Kızlar ilk gebeliğimde unuttum ne zaman başladığını. Yaklaşık 1 saattir kasılıyorum sürekli karnım taş gibi bebek bir tarafa toplanıyor. Braxton kasılmaları mı bunlar. Oğlumda bu kadar canım yanmıyordu heralde, bu kız çok sancılı geliyor bana😦😦😦 Nefesimi kesiyor karnımın acısı. Sizde yaşıyor musunuz bu durumu?