Zero0 Bernako ayrıntılı ultrason da bebeğin yüzü belli oluyor mu net bi şekilde bende bi daha ki randevum da ayrıntılıya gireceğim de merak ediyorum
Zero0 Bernako oyy hadi inşallah.ben 18 +4 de gireceğim yine belli olur mu ki ? Genelde 20 haftada giriyorlar sanırım
Bernako Zero0 bende 18 de girdim 23 de bidaha girdim 😅 ama benim farklı bir sorundan dolayı girmiştim ☺️ 18. Haftada yüzü oluşuyor ama çok belli değildi kaşı gözü . Bugün tekrar baktık yanakları falan dolmuş dudaklar bal gibi 😍😍