14 haftalık hamileyim. Koyu kahverengi şekilde bir lekelenmem var doktora gittim devlet hastanesinde düşük önleyici iğne vurdu direk özele gittiğimde hiç bir şekilde düşük olmadığını nasıl bana iğne vurabileceğini söyledi ama lekelenmem devam ediyor acil yardım edin benim gibi olan var mı