tazeannecik1 Kızlar ben gebelikten önce wasa çok yerdim şimdi de ekmek yerine wasa tüketeyim diyorum biraz fazla kilo almışım da 🙃 Wasa tüketen var mı ?
tazeannecik1 Lulikli Demi ya ama kararsız kaldım bende ekmekten iyidir gene her halükarda,hadi dedim gulutensiz ürün alayım onlarda aşırı pahalı ya bir makarna 16 tl 😒
tazeannecik1 Clementinee Yaa iyi o zaman bende artık wasaya devam edeyim çünkü ekmek yememen gerekiyor 🥲
Lulikli tazeannecik1 valla her şeyi dozunda yeyince bence sıkıntı olmaz. He dediğin gibi gluten olmasa çok daha rahat hazmı olur ama onlar da çok pahalı. Ekmek çok mu yiyosun ki ?
Clementinee tazeannecik1 yiyebilirsin canım 2 dilim bir ekmek yerine geçiyor yulaflı olanı yemesi daha kolay ve daha besleyici aklında bulunsun gerçi biliyorsundur yiyormuşsun 🤍
tazeannecik1 Lulikli Canım aslında çok yemiyorum ama doktor beyaz ekmeği hayatından çıkar dedi yani ben 10 kilo alınca 🥲kahvaltıda yiyordum bazen de akşam yemeklerinde
tazeannecik1 Clementinee Evet canım yulaflı yemiyordum ama onu alıp ondan da yiyim artık ☺️ Teşekkür ederim 😍
Lulikli tazeannecik1 bana da demişti ama dinlemedim valla diğer ekmeklerden o tadı alamıyorum. Porsiyonu azalttım kuzu. Sen de bi dene wasa olur tam tahıllı demişti bana o olur
tazeannecik1 Lulikli Ya tam tahıllı aldım canım ama ona pek ısınamadım her gün yemek istemiyor canım beyaz ekmek gibisi yok valla yaa 😒 Ama wasayıda severim baya o yüzden zararı falan yoksa ondan devam edeyim biraz da 🤣🙈