Ceylannnnn Baktım post açan doğuruyor 40+1 deyim. Doğuramadım hala. Benim gibi bekleyenler neler yapıyorsunuz? Ben pilates topunda zıplıyorum bugün de hurma yemeye başladım artık çok sıkıldım. Hiçbir belirti de yok🥺🥺🥺
Betl Ceylannnnn artık birşey yapmıyorum naparsam gelmiyor zaten 4 gün önce 4 cm açıklık vardı dünde kimi Nisan diyor sümük gibi şeffaf birşey geldi ama sancı yok boş boş bel kasık ağrısı
kubraa2121 Benim haftam erken ama bir haftadır nişan geldi su gelmedi sancilarim belli belirsiz bekliyorum doguramiyorum postuna yazan doguruyomus dediğin gibi bakalım inşallah 😄
Ceylannnnn kubraa2121 yine iyi nişanınız gelmiş bende tık yok😂😂😂 her gün bugün doğuruyorum diye düşünüyorum da gelmiyor bizim sıpa😬
kubraa2121 Ceylannnnn ay galiba doguruyorum düzenli sancılarım çıktı yatış veriyoruz dediler evde cekicem sanciyi diye eve geldim simdi 😅
Tugbacelik2508 Ceylannnnn inşallah iyi geçmiştir. Benim sabah suyum sızıntı şekilde geldi. Nts de sancılarım çıktı ama erken diye eve gönderdiler. Hala suyum az az geliyor yarına kadar sancim siklasmazsa sabah balon takilcak . Doğuruyorum sonunda 🤭👶🥳🥳🥳
MineG Bende beklemedeyim. Bel ağrıları kasılmalar harici tık yok. İnşallah sizde kendinizle beraber uğurlu gelirsinizde sağlıklı normal doğum yaparız 🤗