Merhaba kızlar
Benim çocukluğumdan beri gögüs ucum hep içeri kaçar. Şimdi 12.haftalık hamileyim. İşaret parmağı ve baş parmak ile hafif sıkınca çıkıyorsa problem yok diyorlar.öyle çok olmasada çıkıyor yine. Birde gögüsün kahverengi bölgede kabarcıklar var .Sol taraf daha yoğun şekilde ve bu gögüs ucum yarık. Bunun gibi şeyler yaşayan var mı, emzirmede problem olur mu sizce ?Haftaya doktorumuda soracağım ama yaşayan veya bilgisi olan varsa paylaşırsa sevinirim.