Merhaba güzel anneler 😊 yarın sabah 10 da sezaryen olucam Allah izin verirse dua bekliyorum sizlerden aşırı heyecanlıyım normalde 2 kere ameliyat oldum ama şuan pek cesaret bulamıyorum kendimde nedendir bilmem ama 🤭 değişik duygular içerisindeyim hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah yavrularımızı 🤲