Fnen oohhhoo hemen hemen her postum bu şekildeydi canım,aynı durumda olanlar da var olmayan da ama herkesin durumu aynı olmuyor ki, çok sordum Allah razı olsun bilgisi olan yazdı ama işte bir risk var ortada,insan bunu bile bile değil ameliyata hastaneye gitmeye korkuyor 😥36+3 oldum ayın 7sine randevu aldım doğumum olabilir