incisu Kızlar iki haftada önde çıkıyor bebeğim hangi haftadan takip etmelim kendimi salı günü randevum var gerçi ama size de sormak istedim
Selcans incisu benimde bir hafta onde, regl tarihine gore doktor her turlu takibi yapti, ultrasona gore olan tarihte gelmedi bakalim regle gore olan tarihte gelecek mi 😅 39 olduk da bugun.
Aag06 Son regl tarihine gore hesaplamaya devam et sen genelde o tarihe gore geliyorlar normal dusunuyorsan 😂
incisu Selcans maşallah sen doğursanda korkma asıl korkacak olan benim 😀 bi sürpriz yapıp gelmese bari
Selcans incisu korku yok da cok heyecanliyim daha fazla kilo alirsa normal dogumda zorlanirim endisem var 🙈 insaallah hepsi saglikla gelsin nasil ve ne zaman tercih ederlerse 👼🏻