Aytaska Merhaba kızlar♥️ Belki bir birimize yardımımız dokunur,migren canımı alıyor gibj,ne yapa bilirim bilmiyorum.Tedavi de olamam hamileyim diye 🥺
iki_melek_annesi Aytaska Geçmiş olsun öncelikle ilk aylarda benim de migrenim tutuyordu felaket Bi durumdu benim için sadece parol içebilirsin demişti doktorum oda hiç fayda etmiyordu buz koy ağrı olan tarafa nane yağı rahatlatıyor sade Türk kahvesi içebilirsin karanlık sessiz odada uyumaya çalış hastaneye gittiğin zaman da parolun serum takıyorlar oda ben de Bi işe yaramadı geçmiyor hiç bi şekilde 3gün boyunca aralıksız ağrıdı bol su iç bide bulantı mahvediyor ama biraz kusunca da rahatlıyorsun bebekler için de buna katlanıyoruz onlar sağlıklı olsunda geçer inşallah annesi
Cilekliruyam Aytaska hamileliğimin ilk haftalarında yaşadım mahvetmişti beni hiçbir ilaç vs de kullanamadım çok kötüydü ya 😭
hunilianne Aytaska geçmiş olsun. Ben ilk hamilelğimde bişey yaşamadım ama kızıma hamileyken migren ataklarım olmuştu gerçekten çok iğrençti yaşadıklarımı ben bilirim. Bi arkadaşım migren taşı önermişti salak gibi her seferinde almayı unuttum sonra bi gün arkadaşım neyi bekliyosun ki alıp denesene dedi aldım ve o taşı alnıma sürüp yattım. Mucize gibi bişey oldu ve gerçekten çok iyi geldi. https://ty.gl/wnza0d9b0m bu migren taşının linki bence siz de alıp deneyin gerçekten harika bir ürün. Ben sabahtan akşama kadar kusuyordum bir damla su bile içeriyordum. Kafamı yastıktan kaldırdığım an kusuyordum ay çok kötüydü yaa😔 Siz nasıl geçiriyorsunuz?
Ebrufatih Aytaska canım çok çok geniş olsun ileri derecede migren hastasıyım ben hamilelikte hafifler dediler ama malesef geldi mi hiç geçmiyor. 10 güne bı atak oluyor direk acile gidip parol serumu damardan verilince biraz işe yarıyor yaptır gel karanlık odada sonra biberiye yağı var onunla masaj yap yat 3 güne anca toparlaniyorum 😥😥
Aytaska iki_melek_annesi kahve içmeyi denerim,nane yagı da hiç denemedim onu da yaparım,çok teşekkürler🙏🏼
ebruasar Doktorum bana başına buz ayaklarına sıcak su uygula rahatlatır demişti çok faydasını gördüm . Bi deneyin isterseniz
Aytaska ebruasar ayaklrımı sıcak suya koymaya hatta sıcak su ile duş almaya bu aralar doktorum izin vermiyor.ama başıma buz denerim🙏🏼
Mrveuysl Migren agrısı berbat bsy kızlar bnmde var ve yapmanz gereken sesiz ortamda uyumak ve parol oda ise yaramyo ama zaman gecince anca ve eşarpla patates sarın yatın
Aytaska Ebrufatih Çok teşekkür ederim🥺 o yetmiyormuş gibi bir de tansiyonum yükseliyor🙁 inşallah bu süreci her kes sağ salim atlatır