Busra_Yildiz Dlkbhr93 ilk bebeğim olucak evet. Genelde herkes 3. de olsa yine heyecanlı ve acemi gibi oluyor neredeyse 😊 hep farklı bir heyecan demekki
Yase06 Ablam daha 6 ay önce doğum yaptı 36+5 te doğum yapti. 3200 dü kilosu da . Ciğer geliştirici iğne yaptılar