Pinaruyumaz Kızlar merhaba kac haftaya kadar araba kullandınız bir sakıncası var mı acaba hamilelikte
Dilekcnkn Pinaruyumaz 39. Haftaya kadar kullandım 40+1’de doğum yaptım zaten kasislerden yavaş git ve ani frenden kaçın birşey olmaz canım
Aag06 Suyumun geldigi gune kadar kullandim hatta geldigi gun sehirdisina ciktim.aksami suyum.geldi 1bucuk saatlik yolu geri donup hastaneye geldim😂😂😂
Pinaruyumaz Semanurozgan bende bugün 31+0 oldum ara ara kullanıyorum bende hastane vs için ama acaba sakıncası var mı diye merak ettim
Semanurozgan Pinaruyumaz bir sakıncası olacağını düşünmüyorum çok sarsilmadikca kemerimide takıyorum karnımın altından ama uzun yol gitmiyorum benim gittiğim 20 dk mesafe felan
Nihanus Pinaruyumaz sığışmada sorun yaşayıp çok aşırı tekmeleme rahatsız edici olasıya kullandım son haftalara kadar sanırım 35-36 gibi